
From 21 to 23 March, our Group was present at Flam'Expo - Be Positive 2023, the international trade fair in Lyon (France) dedicated to biomass home heating solutions.
On our stand in Pavilion 2.2 we displayed a wide range of our wood and pellet products, but above all we presented some of our new 2023 models: stoves, cookers and fireplaces, all designed with a view to offering increasingly advanced solutions in terms of technology and product sustainability.
La gamma 2026 accoglie EMI e Isetta Forno: due stufe a legna che interpretano il fuoco come elemento di atmosfera, capace di rendere ogni ambiente più accogliente.
Per il 2026, la gamma di inserti a legna si amplia con nuove soluzioni progettate per trasformare il camino tradizionale in un sistema di riscaldamento efficiente, pratico e contemporaneo.



